Co nás čeká...

 po 15.12.2025po 22.12.2025  
Lyžování Itálie (výběr žáků)
 po 22.12.2025pá 02.01.2026  
Vánoční prázdniny
 po 05.01.2026  8:00–  
Začátek vyučování po vánočních prázdninách
 st 21.01.2026  16:00–18:00  
Den otevřených dveří II.
 čt 29.01.2026  12:45–  
Předání výpisu pololetního vysvědčení
 pá 30.01.2026  
Pololetní prázdniny
 po 02.02.2026pá 06.02.2026  
Jarní prázdniny
 pá 20.02.2026  19:00–  
Maturitní ples (4.A + oktáva)
 so 21.03.2026so 28.03.2026  
LVK 1.A a kvinty
 po 23.03.2026čt 26.03.2026  
Pracovné právní týden (3. ročníky)
 čt 02.04.2026po 06.04.2026  
Velikonoční prázdniny
 st 08.04.2026  
MZ PČ PP ČJL

HC Verva Racing Team 44 přináší informace o závodu Hydrogen Power Racing, který se během uplynulého víkendu konal v Kutné Hoře.

V pátek 21. listopadu 2025 jsme v sestavě, kterou tvořili Adéla Hrbková, Adam Michálek, Ondřej Špičák, Tomáš Vlček odcestovali společně s Mgr. Martinem Laxou do Kutné Hory, kde se v budově tamní střední průmyslové školy konal o den později závod Hydrogen Power Racing, druhý díl seriálu Hydrogen RC Challenge Cup.

Páteční večer byl zcela zasvěcen technické přejímce, tréninku a předzávodnímu servisu auta, všechno proběhlo hladce a přesně podle představ.
Ani v sobotu ráno se nekonalo nic neobvyklého – brífink, technická kontrola a seřazení aut do kolony, startovalo se letmo. V půl desáté na dráhu vyjel jak jinak než náš Ferat Vampire RSR, kolona se dala do pohybu a po ujetí dvou kol závod začal.

Od začátku řídil Ondra Špičák. Protože jsme věděli, že palivový článek už nemá potřebný výkon, jezdil velmi úsporně, ale docela svižně – drželi jsme se v první polovině tabulky. Po třičtvrtěhodině však musela jury vyhlásit červenou vlajku – některým týmům se ani po průběžné výměně čipů nepřičítala ujetá kola, a tak kvůli zjevné chybě časomíry nezbylo nic jiného než závod do vyřešení problému přerušit.

Po opětovném startu z pozic odpovídajícím pořadí před zastavením závod pokračoval, řízení našeho závoďáku měl stále v rukou Ondra. Jezdil ještě asi hodinu a poté ho vystřídal Adam Michálek – náš nejmladší řidič, který se očividně zlepšuje.

Navzdory malému výkonu palivového článku jsme až během poslední čtvrtiny závodu (!) vložili do auta druhou baterii. Poté si vzal od Adama jízdní vysílačku Tomáš Vlček a podle možností se do auta pěkně obul a dovedl ho až do cíle.

Závěrečná technická kontrola a následně i samotná jury potvrdily, že jsme dojeli čtvrtí hned za týmy z technických škol. Všichni členové podali velmi pěkný výkon – nic nenechali náhodě a během celého závodu pracovali jak precizně seřízený hodinový strojek – radost pohledět. Opět se potvrdilo, že důkladná příprava a trénink přinášejí své ovoce.

Náš závoďák je technicky už trochu zastaralý, ale přesto jezdí docela dobře díky součástkám, které pro nás zhotovuje Ing. Tomáš Baumruk ze Střední školy technické Most - děkujeme, Tomáši.

Do závodu Hydrogen Power Racing ani do celého seriálu bychom se nepřihlásili nebýt podpory Nadace ORLEN Unipetrol, společností SoftControl servíce s.r.o., INELSEV s.r.o., Autopujcit.eu, Schlike-Domi s.r.o. a dvou nejmenovaných stomatologů.

Velké poděkování za nám neustále projevovanou přízeň patří našemu gymnáziu. 
Za pomoc všech uvedených jsme nesmírně vděčni a uděláme vše pro její co největší zúročení.

fotogalerie zde