Co nás čeká...

 po 15.12.2025po 22.12.2025  
Lyžování Itálie (výběr žáků)
 po 22.12.2025pá 02.01.2026  
Vánoční prázdniny
 po 05.01.2026  8:00–  
Začátek vyučování po vánočních prázdninách
 st 21.01.2026  16:00–18:00  
Den otevřených dveří II.
 čt 29.01.2026  12:45–  
Předání výpisu pololetního vysvědčení
 pá 30.01.2026  
Pololetní prázdniny
 po 02.02.2026pá 06.02.2026  
Jarní prázdniny
 pá 20.02.2026  19:00–  
Maturitní ples (4.A + oktáva)
 so 21.03.2026so 28.03.2026  
LVK 1.A a kvinty
 po 23.03.2026čt 26.03.2026  
Pracovné právní týden (3. ročníky)
 čt 02.04.2026po 06.04.2026  
Velikonoční prázdniny
 st 08.04.2026  
MZ PČ PP ČJL

Ve dnech 6. až 8. října se studenti kvinty zúčastnili adaptačního kurzu, který se konal v malebném prostředí obce Klíny v Krušných horách. Hlavním cílem kurzu bylo posílit vztahy mezi spolužáky, lépe se poznat s novou třídní učitelkou a nastartovat školní rok pozitivním způsobem.

První večer po příjezdu byl věnován seznamovacím a týmovým hrám. Aktivity probíhaly v přátelské atmosféře a ukázaly, že se kvinta rychle dokáže naladit na společnou vlnu.

Druhý den dopoledne čekala na studenty zajímavá aktivita zaměřená na sebepoznání – vyplňovali dotazník, jehož výsledky jim ukázaly, jaký studijní typ jsou. Mnozí tak získali nové podněty, jak efektivněji přistupovat k učení i k práci ve skupině.

Po obědě se celá skupina vydala na túru z Flájí podél Flájského kanálu až do Českého Jiřetína. Trasa nabídla nejen krásné výhledy, podzimní přírodu, ale i prostor k neformálnímu povídání. Večer pak opět patřil pohybu a zábavě – studenti si zahráli vybíjenou a poté pokračovali v dalších hrách na posílení kolektivu a spolupráce.

Závěrečné dopoledne nabídlo sportovní a adrenalinový program. Žáci byli rozděleni do tří skupin, které se střídaly na třech stanovištích: lanové centrum, lezecká stěna a minigolf. Každá skupina měla na jednotlivou aktivitu zhruba hodinu. Všichni si mohli vyzkoušet nejen fyzickou zdatnost a odvahu, ale i schopnost spolupracovat a podporovat své spolužáky.

Adaptační kurz splnil svůj účel na výbornou. Třída během tří dnů pěkně spolupracovala a vznikly hezké společné vzpomínky. Žáci se navíc lépe poznali se svou novou třídní učitelkou, což přispělo k otevřenější atmosféře a vzájemnému porozumění.